I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر....

حضور کوتاه جونگ هیون در قسمت چهارم سریال ابنترنتی "یک روز آفتابی".

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت4:20---11 دی 1393
کککک هادی
نه ما میریم دم خونه خودمون حرف میزنیم
دقیقا! هربار اون تیکه گو شو رو می بینم که می گفتن به محض اینکه وارد خونه میشیم پوسانی حرف میزنیم دلم میخواد باهاشون وارد خونشون بشم ^ـــــ^
پاسخ:پوران بیا بخون


پوران
ساعت15:50---9 دی 1393
مهسا جوووون من اومدم!!! هادی چشمات رو بگیر ما یکم درددل کنیم خخخخخ
وقتی یونگ و هیون بوسانی حرف میزنم من به ابدیت میپیوندم!!! خیلی بانمک میشن
هادی چون داری میخونی اینجا ابراز احساسات نمیکنیم
پاسخ:من چشمام رو گرفتم


رز
ساعت17:20---8 دی 1393
سلام
وسط ذکر گفتندتون نظر دادم
پاسخ:خخخخخخ خواهش میکنم


مهسا19
ساعت3:07---8 دی 1393
وای رز باهات موافقم خیلی جیگر پوسانی می حرفه آخه کلا محله هاشونم فرق داره علاوه بر لحن و صدای خودش لهجشونم فک کنم یکم بانمک تر از مال یونگ اینا باشه هرچند سختتره!
هادی اونکه حتما
پاسخ: من دیگه حرفی ندارم..........


رز
ساعت20:26---7 دی 1393
آره خیلی جالبه لهجه بوسانی
مخصوصا هیون بامزه تر از یونگ این لهجه رو اِدا میکنه
پاسخ: اللهم صلی علی محمد و آل محمد........


رز
ساعت14:22---6 دی 1393
خیلی بامزه بود با لهجه بوسانی حرف میزد
ممنون بابت ویدیو بازم میزارید؟
پاسخ:واقعا لهجه پوسانی رو میتونی تشخیص بدی؟!


Nikoo
ساعت21:02---5 دی 1393
همين يه تيكروانقدبانازواداحرف ميزنه.
چراسريال بازي نميكنه
پاسخ:خخخخخ ناز و ادا رو خوب اومدی :دی


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت13:48---5 دی 1393
چقدر بازیش خوب شده.خودمونیم ها. تو وقار یک جنتلمن بعضی جاهاش بازیش خنده دار بود
ولی الان عالیه.آفرین.
پاسخ:به جونگ هیون نقشایی مثل "کالین" میاد....مغرور و باحال :دی


مهسا19
ساعت4:49---5 دی 1393
:||||||||
هادی ناراحت نشیا ولی بدجور به پوران نیاز دارم برای ابراز احساسات....
پاسخ:هر وقت اومد خودت رو خالی کن :دی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com